Bycie uczciwym jest dla nas ważniejsze niż bycie doskonałym, a z każdym dniem staramy się być lepsi. Kiedy wprowadziliśmy Authentic Beauty Concept, zrównoważony rozwój był tematem bliskim naszym sercom.
SUSTAINABILITY
Autentyczność, uczciwość i transparentność są wpisane w nasze DNA.
Jesteśmy zaangażowani w rozwój gospodarki o obiegu zamkniętym oraz świadomi naszego oddziaływania na środowisko, nieustannie pracujemy nad naszymi opakowaniami, składnikami i wpływem społecznym – ponieważ naprawdę troszczymy się o naszą piękną planetę. Jako że koncepcja zrównoważonego rozwoju stale ewoluuje, staramy się jej dotrzymać kroku, stawiając sobie nowe wyzwania i znajdując nowe sposoby na poprawę krok po kroku.
Planujemy dalej wzmacniać ofertę Authentic Beauty Concept w zakresie zrównoważonego rozwoju, badać możliwości i wprowadzać znaczące zmiany.
Dołączysz do nas?
Jako marka wierzymy, że możemy zmieniać otaczającą nas rzeczywistość poprzez nawet małe działania. Kiedy połączymy wszystkie nasze wysiłki, staniemy się społecznością, która będzie w stanie wprowadzić prawdziwe zmiany i wytyczyć właściwy kierunek działania.
Rozumiejąc, że „nie ma planety B", nieustannie poddajemy ocenie obszary naszej działalności pod kątem produkcji, pakowania, transportu i konsumpcji, aby ograniczyć ich wpływ na naszą planetę*. Zobowiązaliśmy się do: zmniejszenia emisji CO2 o 65% na tonę produktu do 2025 r., zmniejszenia emisji CO2 o 75% i zwiększenia poziomu pozyskiwania energii elektrycznej ze źródeł odnawialnych do 100% w 2030 r., oraz uzyskania statusu firmy klimatycznie-pozytywnej do 2040 r.
*Na poziomie firmy i tylko w zakresie naszych własnych operacji, bez uwzględnienia producentów kontraktowych.